Et tagada täielik veebisaidi kasutamise kogemus, kasutame küpsiseid. Meie veebilehte kasutades nõustute küpsiste kasutamisega.
Tööülesanded
• laste ja perede nõustamine sotsiaal- ning laste ja perede heaolu küsimustes, sh toetustest, teenustest, seaduslikest õigustest ja protseduuridest
• lapse abivajaduse hindamise läbiviimine, otsuse tegemine juhtumikorralduse algatamiseks või algatamata jätmiseks või juhtumi edastamiseks pädevale ametiisikule
• sotsiaalteenuste ja -toetuste andmeregistrisse (STAR) andemete kandmine ja juhtumite menetlemine
• aidata kaasa vanemate vaheliste vaidluste lahendamisele lapsi puudutavates küsimustes
• hooldusõiguse peatamise, piiramise või ära võtmisel ning eestkoste määramisel kohtu jaoks vastavate materjalide ettevalmistamine ning edastamiseks oma teenistuse juristile
• eestkosteasutuse rollist tulenevate tööülesannete täitmine (linna eestkostel olevate laste elu, asendushoolduse ja järelhoolduse korraldamine)
• võrgustikutöö korraldamine ja võrgustikutöös osalemine
• Kohtla-Järve linnas ennetustöö tegemine lastega peredega
• muude vahetu juhi, sotsiaalvaldkonna abilinnapea või linnapea poolt antud ühekordsete teenistusalaste ülesannete täitmine
• lapse abivajaduse hindamise läbiviimine, otsuse tegemine juhtumikorralduse algatamiseks või algatamata jätmiseks või juhtumi edastamiseks pädevale ametiisikule
• sotsiaalteenuste ja -toetuste andmeregistrisse (STAR) andemete kandmine ja juhtumite menetlemine
• aidata kaasa vanemate vaheliste vaidluste lahendamisele lapsi puudutavates küsimustes
• hooldusõiguse peatamise, piiramise või ära võtmisel ning eestkoste määramisel kohtu jaoks vastavate materjalide ettevalmistamine ning edastamiseks oma teenistuse juristile
• eestkosteasutuse rollist tulenevate tööülesannete täitmine (linna eestkostel olevate laste elu, asendushoolduse ja järelhoolduse korraldamine)
• võrgustikutöö korraldamine ja võrgustikutöös osalemine
• Kohtla-Järve linnas ennetustöö tegemine lastega peredega
• muude vahetu juhi, sotsiaalvaldkonna abilinnapea või linnapea poolt antud ühekordsete teenistusalaste ülesannete täitmine
Nõuded kandidaadile
Keeleoskus
Keel | Kõnes | Kirjas |
---|---|---|
ET nõutud | C1 | C1 |
EN indicative | A1 | A1 |
RU nõutud | B1 | B1 |
Töökogemus sarnasel ametikohal
vähemalt 1 aasta
Haridustase
rakenduskõrgharidus
Hariduse valdkond
sotsiaaltöö ja nõustamine
lastehooldus ja noorsootöö
Juhtimisõigus
B
Muud nõuded
Sobiva kandidaadi eelduseks on:
• lastekaitsetöötaja erialane ettevalmistus ja kõrgharidus. Hiljemalt kahe aasta möödumisel alates lastekaitsetöötajana teenistusse asumisest peab omandama sotsiaaltöötaja kutse spetsialiseerumisega lastekaitsele;
• vastavus avaliku teenistuse seaduses sätestatud nõuetele;
• eesti keele oskus kõrgtasemel ning vene keele oskus suhtlustasandil.
• valdkonda reguleerivate õigusaktide tundmine ja oskus neid rakendada;
• oskus kasutada teenistuskohal vajalikke arvutiprogramme ja andmekogusid.
Kasuks tuleb:
• varasem töökogemus laste hoolekande alal;
• varasem töökogemus kohalikus omavalitsuses,
• sotsiaaltoetuste- ja teenuste andmeregistri STAR ja WD-dokumendihaldussüsteemi kasutamise oskus.
Omalt poolt pakume
sõbraliku kollektiivi, arengu- ja eneseteostusvõimalusi, põhipalka peale edukat katseaega summas 2000 eurot (bruto), puhkust 35 kalendripäeva ning STEBBY platvormi kasutamise kompensatsiooni.
Töökoha andmed
Töökoha asukoht
Ida-Viru maakond, Kohtla-Järve linn, Järve linnaosa, Keskallee 19
Vabade töökohtade arv
1
Töötasu (bruto)
1800-2000
(Põhipalk katseajal 1800 eurot)
Tööaeg
Täistööaeg
Töösuhte kestus
tähtajaline
Kandideerimise info
Kandideerimiseks palume saata, kasutades märksõna „Laste ja perede heaolu peaspetsialist, tähtajaline“ järgmised dokumendid: CV ja haridust tõendavate dokumentide koopiad aadressil: personalijuht Maie Kiik, Kohtla-Järve Linnavalitsus, Keskallee 19, 30395 Kohtla-Järve linn või e-posti aadressil: [email protected]
Dokumentide esitamise viimane päev on 7. mai 2024. a (s.o. kandideerimisdokumentide laekumise kuupäev Kohtla-Järve Linnavalitsusse).
Sobiva kandidaadi väljaselgitamiseks viiakse läbi vestlus kandideerijatele sobival ajal. Kandideerijatele tagasiside andmine toimub e-posti teel.
Tööle kandideerimisega annate Kohtla-Järve Linnavalitsusele nõusoleku kandideerimisdokumentides või muul viisil Teie poolt meile avaldatud isikuandmete töötlemiseks värbamisprotsessis. Teie andmeid kasutatakse ainult värbamise eesmärgil. Mis hõlmab Teie sobivuse hindamist vakantsele ametikohale.
• Töökohale kandideerimisel töödeldakse kandideerija poolt avaldatud isikuandmeid, et hinnata kandideerija sobivust vastavale töökohale.
• Sobivuse hindamiseks kogutakse kandideerija kohta täiendavat teavet avalikest allikatest. Kandideerijal on õigus saadud teabega tutvuda ja esitada omapoolsed selgitused-vastuväited.
• Eeldatakse, et kandideerimisdokumentides esitatud soovitajatele on kandideerija andnud nõusoleku enda kohta käivatele küsimustele vastamiseks, samuti on kandideerijad nõustunud sellega, et me nende poole teabe saamiseks pöördume.
• Säilitatakse värbamisprotsessi raames saadud dokumente järgmistel eesmärkidel:
o värbamisprotsessis tekkivate võimalike õigusvaidluste lahendamiseks - kuni nõude aegumiseni (1 aasta);
o paremusjärjestuses järgmisele kandidaadile töökohale asumise ettepaneku tegemiseks (150 päeva arvates konkursi võitnud isikule töökohale asumise ettepaneku tegemisest);
o kandideerija nõusolekul tulevikus korraldataval konkursil osalemise ettepaneku tegemiseks.
• Kandideerija andmed on juurdepääsupiiranguga teave, millele kolmandad isikud saavad juurdepääsu ainult seaduses sätestatud juhtudel.
Dokumentide esitamise viimane päev on 7. mai 2024. a (s.o. kandideerimisdokumentide laekumise kuupäev Kohtla-Järve Linnavalitsusse).
Sobiva kandidaadi väljaselgitamiseks viiakse läbi vestlus kandideerijatele sobival ajal. Kandideerijatele tagasiside andmine toimub e-posti teel.
Tööle kandideerimisega annate Kohtla-Järve Linnavalitsusele nõusoleku kandideerimisdokumentides või muul viisil Teie poolt meile avaldatud isikuandmete töötlemiseks värbamisprotsessis. Teie andmeid kasutatakse ainult värbamise eesmärgil. Mis hõlmab Teie sobivuse hindamist vakantsele ametikohale.
• Töökohale kandideerimisel töödeldakse kandideerija poolt avaldatud isikuandmeid, et hinnata kandideerija sobivust vastavale töökohale.
• Sobivuse hindamiseks kogutakse kandideerija kohta täiendavat teavet avalikest allikatest. Kandideerijal on õigus saadud teabega tutvuda ja esitada omapoolsed selgitused-vastuväited.
• Eeldatakse, et kandideerimisdokumentides esitatud soovitajatele on kandideerija andnud nõusoleku enda kohta käivatele küsimustele vastamiseks, samuti on kandideerijad nõustunud sellega, et me nende poole teabe saamiseks pöördume.
• Säilitatakse värbamisprotsessi raames saadud dokumente järgmistel eesmärkidel:
o värbamisprotsessis tekkivate võimalike õigusvaidluste lahendamiseks - kuni nõude aegumiseni (1 aasta);
o paremusjärjestuses järgmisele kandidaadile töökohale asumise ettepaneku tegemiseks (150 päeva arvates konkursi võitnud isikule töökohale asumise ettepaneku tegemisest);
o kandideerija nõusolekul tulevikus korraldataval konkursil osalemise ettepaneku tegemiseks.
• Kandideerija andmed on juurdepääsupiiranguga teave, millele kolmandad isikud saavad juurdepääsu ainult seaduses sätestatud juhtudel.
Kandideerimise tähtaeg
07.05.2024
Vajalikud dokumendid
CV
Kontakt
Maie Kiik, personalijuht, 53025444, [email protected]