Для обеспечения полноценного использования сайта, страница использует файлы cookie. Используя нашу домашнюю страницу, Вы соглашаетесь с условиями использования cookie.

4073 отличных предложений работы от 5 источников Ищите сотрудников? Опубликовать вакансию

Laste ja perede heaolu peaspetsialist

Kohtla-Järve Linnavalitsus
Ajutiselt äraoleva ametniku asendamise ajaks

Рабочие обязанности

• laste ja perede nõustamine sotsiaal- ning laste ja perede heaolu küsimustes, sh toetustest, teenustest, seaduslikest õigustest ja protseduuridest
• lapse abivajaduse hindamise läbiviimine, otsuse tegemine juhtumikorralduse algatamiseks või algatamata jätmiseks või juhtumi edastamiseks pädevale ametiisikule
• sotsiaalteenuste ja -toetuste andmeregistrisse (STAR) andemete kandmine ja juhtumite menetlemine
• aidata kaasa vanemate vaheliste vaidluste lahendamisele lapsi puudutavates küsimustes
• hooldusõiguse peatamise, piiramise või ära võtmisel ning eestkoste määramisel kohtu jaoks vastavate materjalide ettevalmistamine ning edastamiseks oma teenistuse juristile
• eestkosteasutuse rollist tulenevate tööülesannete täitmine (linna eestkostel olevate laste elu, asendushoolduse ja järelhoolduse korraldamine)
• võrgustikutöö korraldamine ja võrgustikutöös osalemine
• Kohtla-Järve linnas ennetustöö tegemine lastega peredega
• muude vahetu juhi, sotsiaalvaldkonna abilinnapea või linnapea poolt antud ühekordsete teenistusalaste ülesannete täitmine


Требования к кандидату

Владение языками
Язык Разговорный Письменный
ET обязательно C1 C1
EN желательно A1 A1
RU обязательно B1 B1
Опыт работы по той же специальности
vähemalt 1 aasta
Уровень образования
rakenduskõrgharidus
Сфера образования
sotsiaaltöö ja nõustamine
lastehooldus ja noorsootöö
Водительские права
B
Прочие требования
Sobiva kandidaadi eelduseks on: • lastekaitsetöötaja erialane ettevalmistus ja kõrgharidus. Hiljemalt kahe aasta möödumisel alates lastekaitsetöötajana teenistusse asumisest peab omandama sotsiaaltöötaja kutse spetsialiseerumisega lastekaitsele; • vastavus avaliku teenistuse seaduses sätestatud nõuetele; • eesti keele oskus kõrgtasemel ning vene keele oskus suhtlustasandil. • valdkonda reguleerivate õigusaktide tundmine ja oskus neid rakendada; • oskus kasutada teenistuskohal vajalikke arvutiprogramme ja andmekogusid. Kasuks tuleb: • varasem töökogemus laste hoolekande alal; • varasem töökogemus kohalikus omavalitsuses, • sotsiaaltoetuste- ja teenuste andmeregistri STAR ja WD-dokumendihaldussüsteemi kasutamise oskus.

Со своей стороны предлагаем

sõbraliku kollektiivi, arengu- ja eneseteostusvõimalusi, põhipalka peale edukat katseaega summas 2000 eurot (bruto), puhkust 35 kalendripäeva ning STEBBY platvormi kasutamise kompensatsiooni.

Информация о месте работы

Местонахождение места работы
Ida-Viru maakond, Kohtla-Järve linn, Järve linnaosa, Keskallee 19
Число вакантных рабочих мест
1
Заработная плата (брутто)
1800-2000 (Põhipalk katseajal 1800 eurot)
Рабочее время
Полная занятость
Продолжительность трудовых отношений
tähtajaline

Информация по выдвижению кандидатуры

Kandideerimiseks palume saata, kasutades märksõna „Laste ja perede heaolu peaspetsialist, tähtajaline“ järgmised dokumendid: CV ja haridust tõendavate dokumentide koopiad aadressil: personalijuht Maie Kiik, Kohtla-Järve Linnavalitsus, Keskallee 19, 30395 Kohtla-Järve linn või e-posti aadressil: [email protected]
Dokumentide esitamise viimane päev on 7. mai 2024. a (s.o. kandideerimisdokumentide laekumise kuupäev Kohtla-Järve Linnavalitsusse).
Sobiva kandidaadi väljaselgitamiseks viiakse läbi vestlus kandideerijatele sobival ajal. Kandideerijatele tagasiside andmine toimub e-posti teel.
Tööle kandideerimisega annate Kohtla-Järve Linnavalitsusele nõusoleku kandideerimisdokumentides või muul viisil Teie poolt meile avaldatud isikuandmete töötlemiseks värbamisprotsessis. Teie andmeid kasutatakse ainult värbamise eesmärgil. Mis hõlmab Teie sobivuse hindamist vakantsele ametikohale.
• Töökohale kandideerimisel töödeldakse kandideerija poolt avaldatud isikuandmeid, et hinnata kandideerija sobivust vastavale töökohale.
• Sobivuse hindamiseks kogutakse kandideerija kohta täiendavat teavet avalikest allikatest. Kandideerijal on õigus saadud teabega tutvuda ja esitada omapoolsed selgitused-vastuväited.
• Eeldatakse, et kandideerimisdokumentides esitatud soovitajatele on kandideerija andnud nõusoleku enda kohta käivatele küsimustele vastamiseks, samuti on kandideerijad nõustunud sellega, et me nende poole teabe saamiseks pöördume.
• Säilitatakse värbamisprotsessi raames saadud dokumente järgmistel eesmärkidel:
o värbamisprotsessis tekkivate võimalike õigusvaidluste lahendamiseks - kuni nõude aegumiseni (1 aasta);
o paremusjärjestuses järgmisele kandidaadile töökohale asumise ettepaneku tegemiseks (150 päeva arvates konkursi võitnud isikule töökohale asumise ettepaneku tegemisest);
o kandideerija nõusolekul tulevikus korraldataval konkursil osalemise ettepaneku tegemiseks.
• Kandideerija andmed on juurdepääsupiiranguga teave, millele kolmandad isikud saavad juurdepääsu ainult seaduses sätestatud juhtudel.


Срок выдвижения кандидатуры
07.05.2024
Необходимые документы
CV
Контактное лицо
Maie Kiik, personalijuht, 53025444, [email protected]