Et tagada täielik veebisaidi kasutamise kogemus, kasutame küpsiseid. Meie veebilehte kasutades nõustute küpsiste kasutamisega.

3766 suurepärast tööpakkumist 5 kanalist Otsid töötajaid ? Avalda tööpakkumine

Laste ja perede heaolu peaspetsialist

Kohtla-Järve Linnavalitsus

Tööülesanded

• laste ja perede nõustamine sotsiaal- ning laste ja perede heaolu küsimustes, sh toetustest, teenustest, seaduslikest õigustest ja protseduuridest
• lapse abivajaduse hindamise läbiviimine, otsuse tegemine juhtumikorralduse algatamiseks või algatamata jätmiseks või juhtumi edastamiseks pädevale ametiisikule
• sotsiaalteenuste ja -toetuste andmeregistrisse (STAR) andemete kandmine ja juhtumite menetlemine
• aidata kaasa vanemate vaheliste vaidluste lahendamisele lapsi puudutavates küsimustes
• hooldusõiguse peatamise, piiramise või ära võtmisel ning eestkoste määramisel kohtu jaoks vastavate materjalide ettevalmistamine ning edastamiseks oma teenistuse juristile
• eestkosteasutuse rollist tulenevate tööülesannete täitmine (linna eestkostel olevate laste elu, asendushoolduse ja järelhoolduse korraldamine)
• võrgustikutöö korraldamine ja võrgustikutöös osalemine
• Kohtla-Järve linnas ennetustöö tegemine lastega peredega
• muude vahetu juhi, sotsiaalvaldkonna abilinnapea või linnapea poolt antud ühekordsete teenistusalaste ülesannete täitmine



Nõuded kandidaadile

Keeleoskus
Keel Kõnes Kirjas
ET nõutud C1 C1
RU nõutud B1 B1
EN indicative A1 A1
Töökogemus sarnasel ametikohal
vähemalt 1 aasta
Haridustase
rakenduskõrgharidus
Hariduse valdkond
sotsiaaltöö ja nõustamine
lastehooldus ja noorsootöö
Juhtimisõigus
B
Muud nõuded
Sobiva kandidaadi eelduseks on: • lastekaitsetöötaja erialane ettevalmistus ja kõrgharidus. Hiljemalt kahe aasta möödumisel alates lastekaitsetöötajana teenistusse asumisest peab omandama sotsiaaltöötaja kutse spetsialiseerumisega lastekaitsele; • vastavus avaliku teenistuse seaduses sätestatud nõuetele; • eesti keele oskus kõrgtasemel ning vene keele oskus suhtlustasandil. • valdkonda reguleerivate õigusaktide tundmine ja oskus neid rakendada; • oskus kasutada teenistuskohal vajalikke arvutiprogramme ja andmekogusid. Kasuks tuleb: • varasem töökogemus laste hoolekande alal; • varasem töökogemus kohalikus omavalitsuses, • sotsiaaltoetuste- ja teenuste andmeregistri STAR ja WD-dokumendihaldussüsteemi kasutamise oskus.

Omalt poolt pakume

sõbraliku kollektiivi, arengu- ja eneseteostusvõimalusi, peale edukat katseaega põhipalka summas 2000 eurot (bruto), puhkust 35 kalendripäeva ning STEBBY platvormi kasutamise kompensatsiooni.

Töökoha andmed

Töökoha asukoht
Ida-Viru maakond, Kohtla-Järve linn, Järve linnaosa, Keskallee 19
Vabade töökohtade arv
2
Töötasu (bruto)
2000-2000 (Katseajal põhipalk 1800 eurot)
Tööaeg
Täistööaeg
Töösuhte kestus
tähtajatu

Kandideerimise info

Kandideerimiseks palume saata, kasutades märksõna „Laste ja perede heaolu peaspetsialist“ järgmised dokumendid: CV ja haridust tõendavate dokumentide koopiad aadressil: personalijuht Maie Kiik, Kohtla-Järve Linnavalitsus, Keskallee 19, 30395 Kohtla-Järve linn või e-posti aadressil: [email protected]
Dokumentide esitamise viimane päev on 7. mai 2024. a (s.o. kandideerimisdokumentide laekumise kuupäev Kohtla-Järve Linnavalitsusse).
Sobiva kandidaadi väljaselgitamiseks viiakse läbi vestlus kandideerijatele sobival ajal. Kandideerijatele tagasiside andmine toimub e-posti teel.
Tööle kandideerimisega annate Kohtla-Järve Linnavalitsusele nõusoleku kandideerimisdokumentides või muul viisil Teie poolt meile avaldatud isikuandmete töötlemiseks värbamisprotsessis. Teie andmeid kasutatakse ainult värbamise eesmärgil. Mis hõlmab Teie sobivuse hindamist vakantsele ametikohale.
• Töökohale kandideerimisel töödeldakse kandideerija poolt avaldatud isikuandmeid, et hinnata kandideerija sobivust vastavale töökohale.
• Sobivuse hindamiseks kogutakse kandideerija kohta täiendavat teavet avalikest allikatest. Kandideerijal on õigus saadud teabega tutvuda ja esitada omapoolsed selgitused-vastuväited.
• Eeldatakse, et kandideerimisdokumentides esitatud soovitajatele on kandideerija andnud nõusoleku enda kohta käivatele küsimustele vastamiseks, samuti on kandideerijad nõustunud sellega, et me nende poole teabe saamiseks pöördume.
• Säilitatakse värbamisprotsessi raames saadud dokumente järgmistel eesmärkidel:
o värbamisprotsessis tekkivate võimalike õigusvaidluste lahendamiseks - kuni nõude aegumiseni (1 aasta);
o paremusjärjestuses järgmisele kandidaadile töökohale asumise ettepaneku tegemiseks (150 päeva arvates konkursi võitnud isikule töökohale asumise ettepaneku tegemisest);
o kandideerija nõusolekul tulevikus korraldataval konkursil osalemise ettepaneku tegemiseks.
• Kandideerija andmed on juurdepääsupiiranguga teave, millele kolmandad isikud saavad juurdepääsu ainult seaduses sätestatud juhtudel.


Kandideerimise tähtaeg
07.05.2024
Vajalikud dokumendid
CV
Kontakt
Maie Kiik, personalijuht, 53025444, [email protected]